2.5 Testování
Testování je nejdůležitější částí tvorby MMS. Nedostatky odhalené během testování se napravují návratem do předchozích fází. Nejproblematičtější je úprava scénáře. |
Popis |
Test funkčnosti provádí vývojář aplikace. Jde o základní testování, kdy se zkouší, zda např. všechny odkazy někam ukazují, zda se načetly všechny obrázky, atd. |
Test funkčnosti |
Test rychlosti testuje rychlost načtení aplikace. Testuje se rychlost odezvy na kliknutí uživatele. |
Test rychlosti |
Test kompatibility testuje funkčnost systému na zvolených HW a SW platformách. |
Test kompatibility |
Test správnosti testuje logiku aplikace. Zda všechny linky vedou do správných míst. Zda se uživatel dostane k potřebným informacím. Zde již vstupuje do hry tester systému. |
Test správnosti |
Test instalovatelnosti ověřuje, zda pro běžného uživatele nebude instalace a spuštění aplikace představovat problém. Ověřování probíhá na všech zvolených HW a SW platformách. |
Test instalovatelnosti |
Při Pilotním testu se produkt předává veřejnosti k pilotnímu ověření. Jsou vybráni beta-testeři, kteří ověřují použitelnost produktu. |
Pilotní test |
Tato fáze projektu MMS je obvykle nejdelší. V případě pilotního testování může trvat 3 - 6 měsíců. |
Délka trvání |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Uveďte základní principy a formy testování multimediálního titulu |