ZPRACOVÁNÍ DYNAMICKÉHO OBRAZU

Kontrolní otázky

 

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Spočítejte velikost videozáznamu bez zvuku, když víte, že se jedná o 24 bitovou nekomprimovanou sekvenci snímků s framerate=30, délce záznamu 30 minut a rozlišení 300x300 pixelů.

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Jaký je framerate videozáznamu bez zvuku, když víte, že se jedná o 24 bitovou nekomprimovanou sekvenci snímků, délce záznamu 30 minut, rozlišení 300x300 pixelů a velikosti souboru 1.215e+10 B.

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Definujte pojem warping

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Navrhněte možnosti využití metody morphing

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Srovnejte warping a morphing

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Uveďte všechny fáze tvorby 3D animace

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Co je to Z-buffer

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Co je to texel.

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Vysvětlete rozdíl mezi JPEG a MPEG kompresí

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Vysvětlete pojem DivX

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Co je to CODEC -- základní princip

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Uveďte rozdíly mezi XviD a DivX 3.x

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Co je to víceprůchodová komprese videozáznamu v DivX.

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Vysvětlete rozdíl mezi termíny formát videa a CODEC videa.

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Vysvětlete rozdíl mezi lineárním a nelineárním střihem videa

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Navrhněte způsob tvorby 3D animace průletu vrtulníku nad terénem. Uveďte programové vybavení (ev. jazyk) pro tvorbu a nástroj pro prezentaci v prostředí WWW.

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Uveďte alespoň jeden programový prostředek pro tvorbu 3D animace

KONTROLNÍ OTÁZKA

 

Stanovte postup jakým byste zpracovali analogový video záznam, z něhož byste chtěli použít jen část, pro publikaci v prostředí pomalé sítě, se zachováním původní kvality záznamu. Definujte HW, SW prostředky, postupy a metody