ZPRACOVÁNÍ DYNAMICKÉHO OBRAZU
Kontrolní otázky
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Spočítejte velikost videozáznamu bez zvuku, když víte, že se jedná o 24 bitovou nekomprimovanou sekvenci snímků s framerate=30, délce záznamu 30 minut a rozlišení 300x300 pixelů. |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Jaký je framerate videozáznamu bez zvuku, když víte, že se jedná o 24 bitovou nekomprimovanou sekvenci snímků, délce záznamu 30 minut, rozlišení 300x300 pixelů a velikosti souboru 1.215e+10 B. |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Definujte pojem warping |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Navrhněte možnosti využití metody morphing |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Srovnejte warping a morphing |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Uveďte všechny fáze tvorby 3D animace |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Co je to Z-buffer |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Co je to texel. |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Vysvětlete rozdíl mezi JPEG a MPEG kompresí |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Vysvětlete pojem DivX |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Co je to CODEC -- základní princip |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Uveďte rozdíly mezi XviD a DivX 3.x |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Co je to víceprůchodová komprese videozáznamu v DivX. |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Vysvětlete rozdíl mezi termíny formát videa a CODEC videa. |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Vysvětlete rozdíl mezi lineárním a nelineárním střihem videa |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Navrhněte způsob tvorby 3D animace průletu vrtulníku nad terénem. Uveďte programové vybavení (ev. jazyk) pro tvorbu a nástroj pro prezentaci v prostředí WWW. |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Uveďte alespoň jeden programový prostředek pro tvorbu 3D animace |
KONTROLNÍ OTÁZKA |
|
|
Stanovte postup jakým byste zpracovali analogový video záznam, z něhož byste chtěli použít jen část, pro publikaci v prostředí pomalé sítě, se zachováním původní kvality záznamu. Definujte HW, SW prostředky, postupy a metody |