1 KOMERČNÍ NÁSTROJE

RYCHLÝ NÁHLED DO PROBLEMATIKY KAPITOLY KOMERČNÍ NÁSTROJE

 
 

V rámci kapitoly je uveden přehled některých komerčních produktů ze světové produkce. Uvedeny jsou základní rysy jednotlivých produktů.

Většina produktů, které by stály za uvedení nebyla prezentována z toho důvodu, že byste si nemohli vyzkoušet praktickou práci s takovým produktem.

Rychlý náhled

 

CÍLE KAPITOLY KOMERČNÍ NÁSTROJE

PO ÚSPĚŠNÉM A AKTIVNÍM ABSOLVOVÁNÍ TÉTO KAPITOLY

Budete umět:

    • Popsat základní rysy komerčních produktů

Budete umět

   

Získáte:

· Základní představu o vlastnostech komerčních nástrojů

Získáte

   

Budete schopni:

· Srovnat jednotlivé komerční produkty

Budete schopni

 

ČAS POTŘEBNÝ KE STUDIU

 

Celkový doporučený čas k prostudování KAPITOLY je 240 minut.

 

 

 

KLÍČOVÁ SLOVA KAPITOLY KOMERČNÍ NÁSTROJE

 
 

ESRI, ArcView Internet Map Server, MapObjects Internet Map server, ArcIMS, Autodesk, Autodesk MapGuide, MapInfo, MapXtreme, Intergraph Corp., GeoMedia Web Map

Klíčová slova

 

Ještě než se pustíte do samotného studia je potřeba na úvod říci několik vstupních požadavků na vás. Bezpodmínečně je nutné mít připojení na Internet. Bez tohoto připojení není možné modul studovat.

Úvodní předpoklady

PRŮVODCE STUDIEM 2

 

Každá kapitola druhé úrovně je doplněna samostatným úkolem. Ještě než se pustíte do prohlížení prezentací, vždy si přečtěte zadání samostatného úkolu.

Buďte „přítomni“ stále