1 KOMERČNÍ NÁSTROJE
RYCHLÝ NÁHLED DO PROBLEMATIKY KAPITOLY KOMERČNÍ NÁSTROJE |
||
V rámci kapitoly je uveden přehled některých komerčních produktů ze světové produkce. Uvedeny jsou základní rysy jednotlivých produktů. Většina produktů, které by stály za uvedení nebyla prezentována z toho důvodu, že byste si nemohli vyzkoušet praktickou práci s takovým produktem. |
Rychlý náhled |
CÍLE KAPITOLY KOMERČNÍ NÁSTROJE
PO ÚSPĚŠNÉM A AKTIVNÍM ABSOLVOVÁNÍ TÉTO KAPITOLY
Budete umět:
|
Budete umět |
Získáte: · Základní představu o vlastnostech komerčních nástrojů |
Získáte |
Budete schopni: · Srovnat jednotlivé komerční produkty
|
Budete schopni |
ČAS POTŘEBNÝ KE STUDIU |
|
|
Celkový doporučený čas k prostudování KAPITOLY je 240 minut. |
KLÍČOVÁ SLOVA KAPITOLY KOMERČNÍ NÁSTROJE |
||
ESRI, ArcView Internet Map Server, MapObjects Internet Map server, ArcIMS, Autodesk, Autodesk MapGuide, MapInfo, MapXtreme, Intergraph Corp., GeoMedia Web Map |
Klíčová slova |
Ještě než se pustíte do samotného studia je potřeba na úvod říci několik vstupních požadavků na vás. Bezpodmínečně je nutné mít připojení na Internet. Bez tohoto připojení není možné modul studovat. |
Úvodní předpoklady |
PRŮVODCE STUDIEM 2 |
|
|
Každá kapitola druhé úrovně je doplněna samostatným úkolem. Ještě než se pustíte do prohlížení prezentací, vždy si přečtěte zadání samostatného úkolu. |
Buďte „přítomni“ stále |