3.3.7 Síla dodavatele
Následující tabulka prezentuje jaká je potenciální síla dodavatele (tvůrce) daného produktu z pohledu stability na trhu, možnosti rychle reagovat na změny ve vývoji informačních technologií apod. 0 – slabá 1 – středně silná 2 – silná
Pozn. Vektorové formáty nebyly hodnoceny |
Popis |
KORESPONDENČNÍ ÚKOL 1 |
|
|
Po představení hlavních nástrojů a uvedení hlavních charakteristik můžete přistoupit k výběru produktu, který bude pro vaše účely vhodný. Stručně popište situaci ve vaší společnosti z pohledu nasazení geoinformačních technologií. Popište úlohy, které by měla vaše aplikace pro publikování prostorových dat na Internetu (eventuelně intranetu s využitím WWW technologií) zpracovávat. Uveďte formáty prostorových dat, které využíváte. Uveďte základní charakteristiku vašeho technického vybavení (klienti, server, síť). Vyberte produkt, který nejlépe vyhovuje pro vaši situaci a svou volbu dostatečně zdůvodněte. Zaměřte se na posouzení následujících charakteristik vzhledem k vaší situaci: · Minimální nároky na použitou technologii na straně klienta· Množství různých typů klientů· Uživatelské prostředí· Funkční možnosti· Podporovaný operační systém na serveru· Podporovaný WWW server· Hardwarové nároky na server· Hardwarové nároky na klienta· Přístup k datům· Podpora WFS a WMS· Dostupnost – Cena· Rozšiřitelnost (možnosti vývoje)· Lokalizace· Další vývoj· Síla dodavatelePokud si s volbou nebudete jisti použijte postup uvedený v následující podkapitole nazvané Srovnávací matice. Jedná se o velmi jednoduchý postup, který pomůže při samotném procesu rozhodování. |